„Lekcja czytania” prozy Josepha Conrada

„Lekcja czytania” prozy Josepha Conrada

„Lekcje czytania” to akcja społeczna „Tygodnika Powszechnego” mająca na celu popularyzację czytelnictwa. W ramach wydarzenia organizowane są spotkania dla licealistów, podczas których uczą się od krytyków i pisarzy tego, jak rozmawiać o literaturze. „Lekcje czytania CONRADA” to cykl rozmów inicjowanych przez pisarzy, literaturoznawców i filozofów, którzy o dzisiejszych problemach myślą przy pomocy Conradowskiej literatury i przyglądają się światu z perspektywy jego utworów. Podczas spotkania w naszym liceum, które odbyło się 7 listopada, dyskutowaliśmy o „Placówce postępu” Josepha Conrada. Spotkanie prowadził pan Grzegorz Jankowicz - filozof literatury, krytyk, tłumacz oraz dyrektor programowy Festiwalu Conrada w Krakowie.

Organizatorki: Renata Sowa, Dominika Kamińska

deklaracja dostępności

epuap

bip

stowarzyszenie przyjaciół lo

stowarzyszeni 21 wiek

Współpraca
z ATH w Bielsku-Białej
ATH instytut neofilologii
23.04.2024
Czy najważniejsze jest dzieło finalne?

Czy najważniejsze jest dzieło finalne?

Ważniejsza jest sama droga niż cel mówi dr hab. Mateusz Antoniuk, założyciel i kierownik Pracowni Badań nad Procesem Twórczym. Możliwość...

czytaj więcej
22.04.2024

Finał XI Warsztatów Filozoficznych dla młodzieży

W najbliższą sobotę 27 kwietnia na UPJPII w Krakowie odbędzie się finał XI Warsztatów Filozoficznych dla młodzieży. Czworo uczniów klasy...

czytaj więcej
Narzędzia dostępności