Dzień Projektu "The Sons of the Sun" w Programie Erasmus+

Dzień Projektu

We wtorek 28 lutego 2017 r. w naszej szkole uczniowie klas 1a, 1b, 2a, 2b, 3a i 3b mieli okazję uczestniczyć w Dniu Projektu "The Sons of the Sun" (2016 - 2017, w partnerstwie z Litwą, Rumunią i z Turcją) w Programie Erasmus+, zorganizowanym przez Szkolne Koło Astronomiczne. W trakcie zajęć wygłoszone zostały odczyty przygotowane przez uczniów uczestniczących w działaniach projektu w ubiegłym roku szkolnym oraz biorących udział w tegorocznej części zaplanowanych wydarzeń.

Po wystąpieniach przeprowadzona została I edycja Szkolnego Konkursu Astronomicznego "Zostań drugim Kopernikiem": uczniowie udzielali odpowiedzi na wręczonych im kartach na 20 pytań z zakresu astronomii ogólnej. W konkursie wzięło udział 90 uczniów. Prace są w trakcie sprawdzania, spośród biorących udział oceniający wkrótce wyłonią laureatów.

Gwiazdą naszego spotkania był Karol Wójcicki z Warszawy, dziennikarz i znany popularyzator astronomii, który wygłosił niezwykle ciekawy wykład o drodze do podboju Księżyca i o tym, w jaki sposób przysłużyły się temu bajki z wytwórni Walta Disneya! Serdecznie dziękujemy za przyjazd do naszego liceum!

Dziękujemy za zorganizowanie spotkania nauczycielom, stale współpracującemu z nami Panu Michałowi Kusiakowi, absolwentowi szkoły, oraz uczniom z Koła Astronomicznego.

Zobacz fotoreportaż

deklaracja dostępności

epuap

bip

stowarzyszenie przyjaciół lo

stowarzyszeni 21 wiek

srebrna szkoła

07.07.2022
XVII WYPRAWA MARZEŃ GEOGRAFÓW - „Szlakami Parków Narodowych – POLSKA’2022”  (obóz naukowy)

XVII WYPRAWA MARZEŃ GEOGRAFÓW - „Szlakami Parków Narodowych – POLSKA’2022” (obóz naukowy)

W dniach 13 - 14 czerwca 2022 roku uczniowie klas 1e i 2d mieli przyjemność uczestniczyć w XVII Wyprawie Marzeń Geografów „Szlakami Parków...

czytaj więcej
04.07.2022

Świadectwa dojrzałości 2022

Informujemy maturzystów, że świadectwa dojrzałości będą wydawane w sekretariacie szkoły od dnia 5 lipca 2022 roku od godziny 12:00 za...

czytaj więcej
Narzędzia dostępności