Szkolny Konkurs o św. Augustynie rozstrzygnięty

„Nie ma takiego człowieka, który by nie kochał, ale cała rzecz w tym, co kocha” to myśl przewodnia Szkolnego Konkursu o św. Augustynie zorganizowanym w I Liceum Ogólnokształcącym im. M. Kopernika w Żywcu z inicjatywy ks. Bartosza Łacka, pani Dominiki Kamińskiej i pani Ewy Piechy-Kasprzyk. Głównym celem konkursu była popularyzacja wiedzy o życiu św. Augustyna, kształtowanie filozoficznych i teologicznych zainteresowań młodzieży, rozwijanie samodzielnego myślenia uczniów oraz formowanie ich wrażliwości poznawczej oraz moralnej.
16 grudnia br. uczniowie uczestniczyli w zmaganiach konkursowych, udzielając odpowiedzi na pytania dotyczące znajomości fragmentów „Wyznań” oraz interpretacji artykułów filozoficzno-teologicznych, traktujących o nauce św. Augustyna. Spotkanie w aplikacji Microsoft Teams było również okazją do przedstawienia informacji o życiu, działalności i wyborach św. Augustyna. Niekonwencjonalną pod względem graficznym prezentację na ten temat przygotowały uczennice klasy 1g – Weronika Wójcik i Wiktoria Wróbel. 

Laureatami konkursu zostali:

I miejsce – Maciej Partyka (kl. 3b)
II miejsce – Paulina Bieś (kl. 1c)
III miejsce – Jowita Małysiak (kl. 3b) i Weronika Widzyk (kl. 2fg)

Wyróżnienia: Emilia Mikociak (kl. 3d), Patrycja Pochopień (kl. 3b), Katarzyna Toman (kl. 1c), Wiktoria Wróbel (kl. 1g)

Dziękujemy wszystkim uczestnikom, a szczególnie gratulujemy zwycięzcom.

deklaracja dostępności

epuap

bip

stowarzyszenie przyjaciół lo

stowarzyszeni 21 wiek

Współpraca
z ATH w Bielsku-Białej
ATH instytut neofilologii
16.04.2024
Hiszpańska podróż klasy 2h

Hiszpańska podróż klasy 2h

Klasa 2h wraz z wychowawczynią, p. Barbarą Luzar wzięła udział we wspaniałej wycieczce do Hiszpanii w dniach 9 - 13 kwietnia.

czytaj więcej
15.04.2024
Wizerunek bez twarzy w Galerii Sztuki KOPERA

Wizerunek bez twarzy w Galerii Sztuki KOPERA

Zapraszamy do obejrzenia rysunków inspirowanych pracami artystki Ewy Juszkiewicz, które wykonali uczniowie z kl.1 b i d, na zajęciach rozwijających...

czytaj więcej
Narzędzia dostępności