Reprezentacja naszego liceum w finale Debat Oksfordzkich!

Reprezentacja naszego liceum w finale Debat Oksfordzkich!

W dniu 01.12.2023 r. uczniowie naszego liceum wzięli udział w półfinałach Turnieju Debat Oksfordzkich Szkół Ponadpodstawowych, które odbyły się w Klubie Śrubka w Żywcu. Drużynę mówców tworzyły: Amelia Goc z klasy 4a, Wioletta Lach z klasy 3d, Magdalena Jędrysek z klasy 2f oraz Klaudia Mierczak z klasy 2c, natomiast w skład zespołu wspomagającego pracę mówców weszli: Amelia Weinkauf (kl. 1b), Julia Gąsiorek (kl. 1b), Radosław Żenčuch (kl. 2b), Natalia Talik (kl. 3d), Agata Cebrat (kl. 3d), Ewelina Wojtyła (kl. 3d), Anna Haraf (kl. 3d) i Dominik Wiewióra (kl. 4d).

W półfinałach zmierzyliśmy się z drużyną z Zespołu Szkół Ekonomiczno-Gastronomicznych w Żywcu. Teza debat półfinałowych brzmiała: Handel bitcoinami i kryptowalutą powinien zostać zakazany. Nasza drużyna wylosowała stronę opozycji, w związku z czym miała za zadanie przedstawić argumenty obalające tę tezę. Jury doceniło wyjątkowe umiejętności oratorskie naszych uczennic orazmerytoryczną i konsekwentną linię kontrargumentacyjną.

Dodatkowym powodem do dumy, oprócz zakwalifikowania się do finału, jest wyróżnienie Magdaleny Jędrysek jako jednej z najlepszych mówczyń debat.

Finał zmagań mówców odbędzie się 14. 12. 2023 r. w Sali Koncertowej Szkoły Muzycznej w Żywcu.

Serdecznie gratulujemy i życzymy zwycięstwa w finale!

Opiekunki: Natalia Jeger i Lucyna Majdak

deklaracja dostępności

epuap

bip

stowarzyszenie przyjaciół lo

stowarzyszeni 21 wiek

Współpraca
z ATH w Bielsku-Białej
ATH instytut neofilologii
16.04.2024
Hiszpańska podróż klasy 2h

Hiszpańska podróż klasy 2h

Klasa 2h wraz z wychowawczynią, p. Barbarą Luzar wzięła udział we wspaniałej wycieczce do Hiszpanii w dniach 9 - 13 kwietnia.

czytaj więcej
15.04.2024
Wizerunek bez twarzy w Galerii Sztuki KOPERA

Wizerunek bez twarzy w Galerii Sztuki KOPERA

Zapraszamy do obejrzenia rysunków inspirowanych pracami artystki Ewy Juszkiewicz, które wykonali uczniowie z kl.1 b i d, na zajęciach rozwijających...

czytaj więcej
Narzędzia dostępności